Tuesday, July 21, 2020

Fizetett munkatársat keresünk!

Fizetett munkatársat keresünk!
Az Unikornis Egyesület rátermett projektvezetőt keres, aki az enyémnél rugalmasabb időbeosztással rendelkezik, és segítene nekem a fiamhoz hasonló fiatalok ügyét előbbre vinni. Ha átérzed törekvéseink fontosságát és van tapasztalatod civil szervezetek munkájában vagy képesnek érzed magad ilyen téren praktikus, hatékony lépésekre, akkor szeretettel várom a jelentkezésed:)
Egy ideje, ahogy néha be is számoltam erről, együttműködésben is vagyunk hasonló szervezetekkel, tehát nem vagyunk egyedül, és az utóbbi 1-2 hónapban még pár új kapcsolódás is született, akikkel remek kis csapatot alkothatunk, hogy az eddigi tapasztalatokra építve új szintre emeljük munkánkat.
Azt biztosan sokan látjátok, hogy a közösségi megoldások felé még gyorsabban haladunk, mint eddig -persze itt az emberiség azon részéről beszélek, akik egyre tudatosabban választják, hogy nem félelemből élnek bármilyen külső látszat ellenére, hanem belső erőforrásukból, amivel a kapcsolatot tovább erősíti az is, ha mi egymással ezen az alapon kapcsolódunk.
Talán láttátok ezt a nagyon erőteljes történetet: facebook.com/photo.php?fbid=1050565968731889&set=a.115854355536393&type=3&theater "ÁTÖLELTEM! Ennyit tettem, egyszerűen átöleltem szívem legmélyebbjéről, mintha a saját gyerekem lenne. Tudjátok mi történt ezután??" 

Hálás vagyok, hogy körülöttem sok ilyen lelkű ember van, és újra idejét éreztem annak, hogy kifejezzem a segítségkérésemet, mert tudom, hogy ez a kapcsolódás egy formája, és mert érezni fogjátok, hogy nincsenek terhelő elvárások mögötte, csak őszinte kimondása annak, hogy egyedül nem megy, és Tudom, hogy mindig öröm mindkét félnek, ha talál magában olyat, amit szívből adni tud a másiknak - legyen az bármi: kapcsolatok, idő, megosztás, a támogatásnak az a formája, ami benne felmerül.
Ha ismertek olyan fórumokat, akár külföldön is, ahol támogatnak hasonló ügyeket, osszátok meg az Unikornis Egyesület számlaszámát: MagNet Bank, 16200151-18543937 vagy ezt a felhívást.
Továbbra is egy kislétszámú intézményt szeretnénk indítani a 24 órás felügyeletet igénylő fiataloknak, vagy csatlakozni hasonló kezdeményezéshez -illetve időközben megoldást találni párnapos felügyeletükre egyenként is.
Sok csodát rejtenek ezek az együttműködések, ezt eddig is volt szerencsénk tapasztalni, és a java még hátravan :)

No comments:

Post a Comment